|
SERWIS SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- W przypadku chęci naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej prosimy o przesłanie następujących informacji na adres poczty elektronicznej serwis@adverti.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (ADVERTI Sp. z o.o. Sp.K., al.1 Maja 87, 90-755 Łódź):
- data zakupu urządzenia
- numer faktury sprzedaży
- dane firmy w której dokonali Państwo zakupu produktu
- model urządzenia
- numer seryjny urządzenia
- numer plomby gwarancyjnej
- możliwie najobszerniejszy opis usterki
- czy zostały podjęte wszelkie próby rozwiązania problemu w oparciu o instrukcję użytkowania
- Przed odesłaniem produktu do naprawy, prosimy o kontakt z naszą firmą celem potwierdzenia adresu punktu serwisowego oraz procedury reklamacyjnej.
- W celu usprawnienia realizacji naprawy do przesyłki należy dołączyć pismo z dokładnym opisem usterki, pozostałe informacje zawarte w pkt.1 oraz Państwa dane kontaktowe.
- Produkt przesyłany do serwisu powinien być czysty, kompletny i odpowiednio zabezpieczony.
|
|