JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE
Informujemy, iż zamówienia składane przez sklep internetowy(za pomocą koszyka) są realizowane w pierwszej kolejności.
Najprostszą formą jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy, za pomocą koszyka. Jeśli jednak chcą Państwo złożyć zamówienie tradycyjną metodą, poniżej przedstawiamy tradycyjną procedurę:
Zamówienia mogą składać firmy jak i osoby indywidualne. Aby dokonać zamówienia sprzętu prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1) Pobranie wzoru zamówienia *):
- WZÓR ZAMÓWIENIA W FORMACIE PDF
- WZÓR ZAMÓWIENIA W FORMACIE DOC - WORD
- WZÓR ZAMÓWIENIA W FORMACIE SXW - OPEN OFFICE
2) Wypełnienie pobranego zamówienia (prosimy pamiętać o CZYTELNYM podpisie oraz pieczęci[w przypadku firm])
3) W zamówieniu prosimy o wpisanie ustalonych kosztów transportu.
4) Przesłanie kompletnego zamówienia faxem na numer (42) 633-81-63 lub emailem na adres: handlowy@adverti.pl
5) Potwierdzenie złożenia zamówienia telefonicznie pod numerem (42) 633-81-61
6) Przedpłata w wysokości 100% całkowitej wartości zamówienia brutto na konto podane na fakturze PRO FORMA.
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia otrzymany od naszego konsultanta.
W MOMENCIE ODBIERANIA SPRZĘTU OD KURIERA PROSIMY UWAŻNIE SPRAWDZIĆ CZY NIE ZOSTAŁ ON USZKODZONY W TRAKCIE TRANSPORTU, A JESLI TAK SIĘ STAŁO PROSIMY O SPISANIE ODPOWIEDNIEGO PROTOKOŁU Z KURIEREM
*) Prosimy o nie usuwanie/modyfikowanie warunków zawartych na wzorze zamówienia bez uprzednich ustaleń telefonicznych.
Odbiór produktów relizowanych ze zleceniem NFZ możliwy jest wyłącznie osobicie w siedzibie naszej firmy - NIE WYSYŁAMY kurierem zleceń realizowanych przez NFZ.
W TROSCE O KLIENTA
Jeśli masz uwagi odnośnie realizacji zamówienia lub sposobu obsługi naszych handlowców, prosimy o przesłanie informacji na adres: reklamacje@adverti.pl Informacja zostanie przekazana bezpośrednio do Kierownika Działu Handlowego.
|